Shromáždění a tvorba pozvánek
V aplikaci Domsys lze evidovat svolávaná shromáždění (schůze) společenství vlastníků jednotek a k evidovanému shromáždění vytvořit pozvánku.
Tento návod Vás provede nejen evidencí shromáždění, ale také vytvořením pozvánky pomocí vlastní šablony. Základem šablony je Vámi vytvořený dokument (soubory Microsoft Office- docx, xlsx, pptx či Open Office - odt, ods, odp, odg, odf), do kterého pomocí zástupných znaků budou z aplikace Domsys doplňována požadavaná data.
Evidence shromáždění
modul Nemovitost->Vlastníci->Shromáždění
Pomocí tlačítka Nové shromáždění zaevidujte základní údaje a uložte pomocí Uložit.
Potřebujete evidovat více údajů?
Využijte možnost vytvoření vlastních profilů (polí) v modulu Správce->Správce->Profil. Máte-li profily vytvořené, stačí konkrétní shromáždění Otevřít či rozkliknout a údaje doplnit.
Tvorbou profilů a jejich vyplněním Vás provede článek Profily (uživatelsky definovatelná pole).
Pozvánky
Základem je Vámi vytvořený dokument, ve kterém budou použity zástupné znaky, které budou v Domsysu nahrazeny evidovanými daty. Dále mohou být použity tzv. parametry, které si vytváříte sami. Zástupné znaky a parametry zadejte do hranatých závorek.
Zástupný znak (1) - při vytváření dokumentu budou nahrazeny údaji evidovanými v Domsysu (seznam zástupných znaků je k dispozici v samostatném článku na stránce Centrum podpory)
Parametr (2) - v Domsysu mají formu kolonek, do kterých lze vyplnit libovolné údaje (tyto parametry založíte ve vytvářené šabloně dokumentu)
Vytvoření šablony
Co je šablona - šablona je Vámi vytvořený dokument, v kterém jsou použity zástupné znaky a seznam parametrů, který umožní při vytváření konečného dokumentu vyplnit údaje, které se v něm mají doplnit.
Šablony jednotlivých dokumentů vytvoříte v modulu Správce->Správce->Šablony dokumentů.
Vytvořete šablonu pomocí Nová šablona - zadejte název a určete zdroj dat=místo, pro které budete vytvářet dokument a z kterého budete používat zástupné znaky. Pro pozvánky na shromáždění vyberte zdroj-Shromáždění. Takto vytvořenou šablonu uložte pomocí Uložit.
Vytvoření parametrů
Vytvořenou šablonu otevřete (2x klikněte na řádku šablony) a založte potřebné parametry, do kterých při samotném vytvoření dokumentu vyplníte potřebné údaje.
Nový parametr zadáte pomocí ikony + (1).
Parametru určete (2):
Název
Zadejte název.
Typ
Text - kolonka, do které budete moci zapsat text
Odstavec - kolonka, do které budete moci pomocí Entru na konci řádku tvořit řádky pod sebou
Datum - kolonka, do které budete moci vypsat datum ve formátu dd.mm.rrrr
Měsíc - kolonka, do které budete moci zapsat měsíc ve formátu mm/rrrr
Takto nastavený parametr uložte pomocí Uložit (2).
Každý vytvořený parametr má automaticky přiřazen Kód (3), který uvedete pomocí hranatých závorek do dokumentu (viz. první obrázek tohoto návodu).
Přiřazení používaného dokumentu ke šabloně
K vytvářené šabloně přiložte požadovaný dokument, který později budete používat pro vytváření pozvánek.
Dokument přiložíte na záložce Obecné (1) pomocí tlačítka Přidat dokument (2).
Vytvoření pozvánky
modul Nemovitost->Vlastníci->Shromáždění
1. Na požadovaném shromáždění klikněte na ikonu Aktovky
2. Použijte záložku Ze šablony
3. Vyplňte paramety
Vytvořený dokument
Takto vytvořený dokument lze prohlédnout pomocí Náhled nebo jej rovnou uložit do aktovky do dokumentů (1).