Účty - automatický import z Česká spořitelna
Co vše umí bankovní API této banky je popsáno zde: Porovnání bankovních API
Česká spořitelna - automatické stahování do Domsys
Aktivace bankovního API pro Českou spořitelnu proběhne jednoduše pomocí tlačítka Připojit.
- Modul SPRÁVCE -> Bankovní API -> Nové API propojení
- Zadejte název spojení.
- Zvolte typ účtu Česká spořitelna a uložte.
- Zadané Bankovní API vyhledejte v seznamu Bankovních API a klikněte na tlačítko Připojit.
- Dále postupujte dle instrukcí na webu České spořitelny, kde propojení dokončíte.
- V Modul NEMOVITOST->Nastavení->Účty nebo Modul CRM->Nastavení->Účty zadejte či upravte bankovní účet Česká spořitelna (kód banky 0800).
- V Úpravě/Založení účtu po vyplnění záložky Obecné přepněte na záložku Bankovní API. Nabídnou se bankovní API pro účty České spořitelny.
- Po zadání aktivujete připojení tlačítkem Aktivovat.
U České spořitelny je možné stahovat výpisy pouze měsíčně, proto velice doporučujeme nastavit stahování od 1. dne vybraného měsíce (např. nastavíte-li od 1.4., pak budou staženy měsíční transakce provedené od 1.4.). Stažení se provede se zpožděním pár dnů, protože to Česká spořitelna jinak neumožňuje.
V Modul SPRÁVCE -> Správce -> Bankovní API vyberte konkrétní bankovní API a zvolte Další->Automaticky přiřadit k účtům.
Systém sám propojí vytvořené Bankovní API s účty, ke kterým mu dává Bankovní API oprávnění. Podmínkou je, že bankovní účty musí Domsys předem znát - tedy musí být již v systému evidované.
Tato funkce propojuje Bankovní API s existujícími účty, žádné nové účty nezakládá.