Evidence dostupných datových schránek
V Domsys si můžete zaevidovat údaje k datovým schránkám, ke kterým máte jako správce přístup.
K čemu datové schránky můžete použít?
- odesílání zpráv a dokumentů vlastníkům/nájemcům z modulu Nemovitost, modulu CRM (bude dostupné koncem roku 2024)
- automatickému stahování zpráv do Domsys, které přichází a odchází z datové schránky (více o evidenci zde: Evidence zpráv z datové schránky )
- odeslání do registru smluv (máte-li povinnost a dostupnou funkci Registr smluv v Domsys, pak zveřejnění provedete v modulu Správce-Naše agendy)
Založení datové schránky
V modulu Správce->Nastavení->Obecné->Datové schránky zaevidujete pomocí ikony + všechny datové schránky, ke kterým máte umožněn přístup.
Vyplňte potřebné údaje.
Název - vyplňte název datové schránky. V nabízených datových schránkách se bude zobrazovat název.
Uživatelské jméno a Heslo - vyplňte přihlašovací údaje do datové schránky
Zmocnitel - vyplňte pouze v případě, že zveřejňujete do Registru smluv a zasíláte-li z vaší datové schránky do informačního systému registru smluv (ISRS) operace za zmocnitele
Nemovitost / Zákazník - přiřaďte datovou schránku subjektu, kterému patří. Budete-li odesílat přes komunikaci v modulu Nemovitost či modulu CRM, nabídnou se jen přiřazené datové schránky
Kdo má vidět evidovanou poštu stahovanou z datové schránky a kdo má mít možnost odeslání do Registru smluv?
Výchoze to jsou všichni uživatelé, které evidujete v modulu Správce-Oprávnění.
Mají k tomuto mít přístup jen vybraní uživatelé? Pomocí Akce->Oprávnění uživatelů lze vybrat uživatele, kteří budou mít k datové schránce přístup - budou mít k dispozici evidované zprávy stahované do záložky v modulu Správce-Naše agendy-Pošta a budou ji moci použít pro zveřejnění v Registru smluv.