Zákaznická podpora
Potřebujete poradit s aplikací Domsys?
Naše podpora je Vám k dispozici v pracovní dny od 9 hod. do 15 hod.:
e-mail: podpora@domsys.cz
telefon: + 420 212 240 880
S aplikací Domsys Vám rádi pomohou naši zkušení konzultanti David Fabian a Kateřina Vaňková.
Jak kontaktovat podporu přes e-mail:
Neumíte si v Domsys s něčím konkrétním poradit nebo řešíte konkrétní chybu, kterou vidíte v Domsys a tušíte, že po telefonu to s naším konzultantem nevyřešíte? Kontaktujte nás e-mailem na podpora@domsys.cz .
Co e-mailem poslat, aby naši konzultanti mohli co nejlépe poradit:
- e-mail, kterým se do aplikace přihlašujete
- nemovitost či zákazníka z Domsys, u kterého problém řešíte
- nejpodrobnější popis problému včetně toho, kde se v rámci aplikace nacházíte (například jaký modul, v jaké levé nabídce, záložce se nacházíte, jméno vlastníka/nájemce atd.)
- nejvíce našim konzultantům pomůžete v orientaci, když pošlete také screenshot (obrázek obrazovky), z kterého bude dobře patrné co řešíte
Chcete přijít na školení?
Snažíme se našim uživatelům dát možnost nejen samostudia pomocí Centra podpory, ale také možnost účastnit se našich školení v rámci DOMSYS Akademie.
Přehled nabízených školení naleznete na webových stránkách www.domsys.cz .
__
![]() | ![]() |