Portál pro vlastníky - co nabízí?
Jeden z modulů aplikace Domsys je Portál.
- Domsys Portál, ať už v jeho webové nebo mobilní podobě, poskytuje snadný a rychlý přístup k datům, které správce zveřejní.
- Přístup vytváří správce, kdy přihlašovacím jménem je e-mail uživatele a heslo si vytváří uživatel sám.
- Uživatelům může správce dát rozdílná oprávnění a to pro vlastníka/nájemce a výbor - umožní tak rozlišit zobrazované údaje (vlastník/nájemce uvidí jen své, výbor uvidí všechny).
- Správce určuje, jaké informace budou přístupné pomocí oprávnění a publikování.
- Portál obsahuje kontakty na správce a výbor, informace o předpisech, platbách, fakturách, fondu, revizích, pasportech, bankovních účtech, pokladnách, vyúčtování, dokumentech, vlastnících i požadavcích a žádostech.
- Pomocí portálu ve webové i mobilní aplikaci může uživatel zaslat ekonomickou i technickou žádost. Dále také může zaslat konkrétní žádost změny počty osob nebo samoodečet ke konci roku. K žádostem lze přikládat fotografie pořízené přímo telefonem. O průběhu řešení jsou uživateli portálu zasílány notifikace.
Webové stránky |
Přihlášení a zapomenuté heslo
Uživatel portálu se přihlásí na stránkách www.domsys.eu. Zapomene-li heslo, kliknutím na Zapomněli jste heslo obdrží odkaz k vytvoření nového.
Titulní stránka zobrazuje základní informace ke konkrétnímu vlastníkovi/nájemci a nemovitosti v rámci vybrané nemovitosti. V horní části je zobrazena tzv. vizitka správce s kontakty.
Má-li vlastník/nájemce spravováno více jednotek v různých nemovitostech a obdržel k nim přístup, přepne se mezi nemovitostmi v horním modrém pruhu.
Moje agenda - zobrazeny finanční údaje konkrétního vlastníka/nájemce. Má-li osoba oprávnění přistupovat jako předseda, pak jsou zde zobrazeny finanční údaje všech vlastníků/nájemců
Náš dům - zobrazeny finanční údaje, dokumenty a technická evidence týkající se nemovitosti.
Žádosti - je-li zpřístupněna možnost zasílání žádostí, jsou zpřístupněné žádosti zobrazeny po kliknutí na levou nabídku Žádosti. U žádosti je zobrazen stav, žádost lze rozkliknout pro zobrazení podrobností, doplnit k ní komentář, dokument, fotografie.
Schvalování
Změna hesla
Pokud je od uživatele vyžadováno vyjádření v rámci schvalovacího procesu nebo potřebuje uživatel změnit heslo, učiní tak v ikoně tří teček.
Podrobněji o mobilní aplikaci v článku zde: APP 2024 mobilní aplikace - Portál
Mobilní aplikace | |
Ukázka:
Přístup do něj pohodlně správce zřizuje ručně či automaticky.
Rozdílná oprávnění pro vlastníka/nájemce a výbor umožňují rozlišit zástupce nemovitosti od běžných vlastníků/nájemců.
Přístup do Portálu není nijak zpoplatněn, heslo si uživatel nastavuje sám a kdykoli má možnost pomocí odkazu “Zapomněli jste své heslo” vytvořit heslo nové.
Přihlašovací jméno je pro uživatele snadno zapamatovatelné, jelikož se jedná o e-mailovou adresu. Vše je navrženo tak, aby správce měl minimální starost s přidělováním přístupů.
Uživatelé se mohou bezpečně přihlašovat pomocí svého Google/Facebook účtu. Stačí účet propojit s Domsys.
Návod na vytvoření přístupů: Vytvoření přístupů vlastníkům/nájemcům
Správce určuje, jaké informace budou přístupné pomocí oprávnění a publikování.
Správce rozhoduje o většině položek ke zobrazení pomocí tzv. publikování. Publikování umožňuje zobrazit záznamy až když jsou připravené (např. transakce, vyúčtování apod.).
Jak publikovat (zveřejnit) informace a dokumenty: Zveřejňování informací a dokumentů
Správce může umožnit uživatelům portálu zasílat žádosti, které správce v Domsys uvidí jako vytvořené tikety. Žádosti můžou být různého charakteru a může k nim uživatel portálu i správce přikládat dokumenty a komentáře.
Jak žádosti fungují je popsáno zde: Zasílání žádostí z portálu
Portál je dostupný také přes mobilní aplikaci pro Android i iOS.
Více o mobilní aplikaci: APP 2024 mobilní aplikace - Portál