Řazení tiketů do front
Vytvořené tikety v modulu HELPDESK lze přiřazovat k frontám, které mohou řešit jejich seskupování. Fronta může řešit například tématické rozdělení tiketů (např. budete-li chtít mít pohromadě tikety technického charakteru, vytvoříte frontu s názvem např. Technická část). Tiket lze přiřadit do fronty již při jeho vytváření v modulu HELPDESK nebo pomocí úpravy již vytvořeného tiketu.
Jednoduše můžete tikety filtrovat dle jednotlivých front a mít tak rychlý přehled o evidovaných požadavcích.
Fronty založíte v modulu SPRÁVCE->Nastavení->Tikety, pomocí ikony +. Frontě zadejte název a řešitele, který zde bude určen pomocí pracovní pozice.
Pracovní pozici vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Pracovní pozice. Více o pracovních pozicích zde: Pracovní pozice
Založení fronty
Přiřazení tiketu do fronty
Filtrování tiketů dle front
Použití front pro žádosti z portálu
Žádosti přes portál jsou vlastníky/nájemníky zadávány jako typ Ekonomická či Technická a žádosti se změnou počtu osob a s hlášením samoodečtu měřidel.
Aby bylo možné umožnit zadávání žádostí, je třeba provést nastavení front:
1. Určit frontu pro žádosti Ekonomické a Technické. Toto nastavíte pomocí výběru pravého tlačítka myši. Je možné jednu frontu nastavit pro oba typy žádostí.
2. Určit frontám řešitele, kterému budou zadané žádosti oznamovány. Řešitel je vybírán formou pracovní pozice.