Řazení tiketů do front
Vytvořené tikety v modulu HELPDESK lze přiřazovat k frontám, které mohou řešit jejich seskupování. Fronta může řešit například tématické rozdělení tiketů (např. budete-li chtít mít pohromadě tikety technického charakteru, vytvoříte frontu s názvem např. Technická část). Tiket lze přiřadit do fronty již při jeho vytváření v modulu HELPDESK nebo pomocí úpravy již vytvořeného tiketu. Tedy tiket může i nemusí být zahrnut do fronty.
Jednoduše můžete tikety filtrovat dle jednotlivých front a mít tak rychlý přehled o evidovaných požadavcích.
V levé straně straně obrazovky modulu HELPDESK je možnost zobrazit ty tikety, které jste přiřadili o vybrané fronty.
Fronty založíte v modulu SPRÁVCE->Nastavení->Tikety, pomocí ikony +. Frontě zadejte název a řešitele, který zde bude určen pomocí pracovní pozice. Pracovní pozice zajistí, že řešitel tiketu bude pracovník nastavený jako řešitel na vybrané nemovitosti v tiketu.
Pracovní pozici vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Pracovní pozice. Více o pracovních pozicích zde: Pracovní pozice
Použití front pro žádosti z portálu
Žádosti přes portál jsou vlastníky/nájemníky zadávány jako typ Ekonomická či Technická a žádosti se změnou počtu osob a s hlášením samoodečtu měřidel (toto rozdělení je dáno systémem).
Aby uživatelé portálu mohli zadat žádosti, je třeba provést nastavení, které rovnou vytvořenou žádost přiřadí konkrétní frontě.
Pro zpřístupnění žádostí na portálu je potřeba:
- Určit, která fronta bude pro jednotlivé typy žádostí. Toto nastavíte pomocí výběru pravého tlačítka myši. Je možné jednu frontu nastavit pro více typů žádostí.
Označení fronty pro žádosti z portálu:
- Určit frontám řešitele, kterému budou zadané žádosti automaticky oznamovány. V úpravě fronty vybíráte řešitele formou pracovní pozice, tím každý nově vzniklý tiket na základě žádosti z portálu bude mít řešitele dle nastavení pro konkrétní nemovitost.
Nevíte, co je portál? Podívejte se na tento článek: Zveřejňování informací a dokumentů