Bankovní API - když propojení nefunguje?
- Ověřte, že je propojení účtu s bankovním API funkční. V modulu Nemovitost/CRM-Nastavení-Účty účet upravte a na záložce Bankovní API vyberte nejprve --neuvedeno-- a po té vyberte bankovní API a dejte Aktivovat.
- Zkuste zda funguje okamžitý náhled (lze u těchto bank: FIO, Komerční banka, Česká spořitelna, Raiffeisen bank) nebo stáhnutí výpisu v PDF (lze u těchto bank: FIO, Komerční banka, Česká spořitelna).
- Je-li propojení bankovního API aktivní a lze zobrazit okamžitý náhled či stáhnout výpis v PDF, pak je ze strany Domsys vše správně nastaveno a problém je potřeba řešit na straně banky.
- V modulu Správce-Správce-Bankovní API ověřte, že API propojení je platné. Vypršela-li jeho platnost, prodlužte ji (prodloužení platnosti je popsáno zde: Prodloužení platnosti bankovního API )
- V modulu Správce-Správce-Bankovní API je potřeba, aby propojení bylo pomocí údajů takového uživatele, který má přístup k požadovanému účtu v internetovém bankovnictví.
- KOMERČNÍ BANKA , ČESKÁ SPOŘITELNA , RAIFFEISEN BANK:
Ověřte v internetovém bankovnictví, že bankovní účet máte povolen pro bankovní API, číslo účtu souhlasí s evidovaným účtem v Domsys
- Komerční banka:
Chyba: Při odeslání příkazu přes API se zobrazí chyba
Řešení chyby: Domsys zobrazuje informaci, kterou poskytuje Komerční banka. Může znamenat, že bankovní api není dostupné nebo nemáte právo v internetovém bankovnictví na příkazy k úhradě atd.. Chcete-li chybu vyřešit, obraťte se na podporu Komerční banky.
- ČSOB:
Chyba: Nestahují se výpisy
Řešení chyby: ČSOB neumožňuje automatizovaně stáhnout výpisy, které nejsou vygenerované a zpřístupněné. Výpisy se začnou generovat až po správném nastavení Business Connectoru. Ověřte tedy správné nastavení.
- FIO:
Chyba: V Domsys při aktivování bankovního API u účtu se zobrazí "Spojení je funkční, ale účet neodpovídá".
Řešení chyby: Ověřte, že evidujete správné číslo účtu, kterému patří token použitý v bankovním API.
Chyba: V Domsys při aktivování bankovního API u účtu se zobrazí "Spojení se nezdařilo. Neznámá chyba".
Řešení chyby: Token není funkční. Ověřte v internetovém bankovnictví, že uložený token k požadovanému účtu je správný.