Evidence provedení jednotlivých činností
V modulu TZB na záložce Činnosti naleznete všechny činnosti, které se ve zvolené nemovitosti provádějí. Každá činnost má svou periodu (nastavení činností v rámci pasportizace podrobně popisuje článek Pasportizace a evidence činností,revizí ).
U každé činnosti je možnost evidovat datum jejího posledního provedení. Pro tuto evidenci nabízí Domsys dvě možnosti, které jsou ukázané ve videu i níže v uvedeném návodu krok za krokem.
.
Návod krok za krokem k zaevidování provedení činnosti.
Datum zapíšete kliknutím na ikonku v prvním sloupci stav a datum zapíšete. Uložením data Domsys automaticky zobrazí informaci, kdy má být následující provedení činnosti. Naskenovaný dokument (např. revizní zprávu) můžete vložit do aktovky činnosti.
U této volby je možnost k aktivní činnosti zaevidovat nejen datum posledního provedení, pomocí kterého Domsys zobrazí datum následujícího provedení činnosti, ale k provedení můžete zaevidovat jakékoliv poznámky, konkrétní zprávy týkající se činnosti a případné zjištěné závady, které je třeba zpracovat.
Takovéto zaevidování provedete pomocí ikonky klíče.
Jednotlivá evidovaná provedení činností naleznete na záložce Provedení činností, kde můžete zároveň vytvářet nové záznamy pomocí tlačítka Nové provedení činnosti (je to totožné jako zaevidování přes ikonku klíče na záložce Činnosti).
Co lze u provedení zaevidovat?
Na záložce Obecné:
Činnost - určete, ke které činnosti provedení zaznamenáváte
Dodavatel - vyberte z adresáře dodavatele, který pro vás činnost provedl
Pracovník dodavatele - chcete-li můžete zaznamenat kontakt na konkrétního pracovníka dodavatele
Řešitel - je automaticky převzat z nastavení činnosti, ale můžete zde upřesnit, do je řešitelem konkrétního provedení
Datum provedení - od zde uvedeného data provedení činnosti Domsys po uložení zobrazí u činnosti datum následujícího provedení
Částka - je-li potřeba, uveďte částku, za kterou je činnosti provedena
Kliknutím na text "kliknutím zde či přetažením sem přiložíte soubor" můžete k provedení uložit soubor, který bude po uložení provedení k dispozici v aktovce.
Na další záložce Popis je místo pro zapsání jakéhokoliv vámi potřebného textu - poznámky, popisu.
Poslední záložkou je záložka Závady, kde je místo pro zaevidování závad k řešení.
Zde zaevidujete závad kolik potřebujete. Každá závada má svůj název a popis. Další informací k závadě může být datum, do kdy má být vyřešena. Ke zde uvedeným závadám Domsys automaticky vytvoří tiket v modulu HELPDESK (tikety budou vytvořeny po uložení provedení činnosti), proto zde určíte uživatele, který bude tiket na závadu řešit. Má-li být tiket vytvořen do nějaké fronty, vyberte ji.
Vyřešením tiketu je zároveň vyřešena závada v provedení činnosti.
Závady lze k provedení činnosti evidovat také zpětně a to úpravou zvoleného provedení činnosti. Závady přidáte na záložce Závady, kde získáte informaci také o již existujících závadách (tiketech).
U jednotlivých provedení činností je zobrazen počet závad, které jsou v řešení a po otevření konkrétního provedení činnosti získáte informaci o vytvořených tiketech na závady.