Hromadné odesílání předpisů/předpisů jako faktur
Každý předpis lze exportovat jako výstup. Nejčastěji se toto používá při potřebě výstupu předpisu jako faktury. Více se o tomto dočtete v tomto článku: Předpis jako faktura vydaná .
Takovéto výstupy předpisů můžete odeslat všem nájemcům/vlastníkům, kteří jsou pro tento účel označeni.
Nastavení nájemce/vlastníka
V modulu Nemovitost->Nájemce/Vlastník upravte vybraného nájemce/vlastníka pomocí Upravit.
Odpovědným osobám v Akce - Vlastnosti odp. osoby určete, že jim mají být předpisy zasílány.
Na záložce Předpis jako faktura zvolte kanály, kterými mají být předpisy odesílány (pro odeslání předpisů nemusí být předpis číslovaný v číselné řadě - nemusí mít tedy nastavenu kolonku Předpis jako faktura vydaná).
E-mail - výstup předpisu jako faktura bude odeslán všem označeným odpovědným osobám na jejich e-mail
Pošta - pro tento kanál je třeba do Domsys uložit registrační údaje pro službu České pošty (více naleznete v článku Zasílání dokumentů ). Výstupy budou tak odeslány na korespondenční adresy označených odpovědných osob vlastníků/nájemců.
Odeslání předpisu jako faktury
Předpis jako faktury lze odeslat z konkrétní nemovitosti nebo z modulu CRM více vybraným nemovitostem.
Odeslání z modulu Nemovitost
modul Nemovitost->Finance->Předpisy použijte nabídku Další->Odeslat předpisy
Před odesláním zvolte:
1. Měsíce předpisů, které mají být odeslány a sady, v kterých jsou předpisy vytvořeny
2. Šablonu s průvodním textem do e-mailu. Nabízené šablony vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Textové šablony
3. Vaši identitu, pokud má být jiná než výchozí. Identity vytváříte v nastavení uživatele (ikona tří teček). Identita vám pomůže vystupovat vůči příjemci např. pod jiným e-mailem.
4. Stejně jako identitu zvolte podpis. Podpisy také vytváříte v nastavení uživatele.
Odeslání z modulu CRM
modul CRM->CRM->Nemovitosti označte nemovitosti, z kterých chcete zaslat předpisy a použijte nabídku Další -> Odeslat předpisy
Před odesláním zvolte:
1. Měsíce předpisů, které mají být odeslány a sady, v kterých jsou předpisy vytvořeny
2. Šablonu s průvodním textem do e-mailu. Nabízené šablony vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Textové šablony
3. Vaši identitu, pokud má být jiná než výchozí. Identity vytváříte v nastavení uživatele (ikona tří teček). Identita vám pomůže vystupovat vůči příjemci např. pod jiným e-mailem.
4. Stejně jako identitu zvolte podpis. Podpisy také vytváříte v nastavení uživatele.
V modulu Nemovitost->Komunikace-> Odeslaná pošta jsou uvedeny odeslané předpisy za konkrétní nemovitost.
V modulu Správce - Komunikace - Odeslaná pošta jsou uvedeny všechny odeslané předpisy, které byly správcem odeslány.