Zasílání SMS
Tento návod vás provede nastavením GoSMS pro posílání sms z aplikace Domsys. Přímo z aplikace posílejte SMS jednotlivě i hromadně. K aktivaci této funkce je potřeba do nastavení správce (modul Správce->Nastavení) zadat přístupové údaje k API, které získáte vytvořením účtu ke službě GoSMS.cz
1. Registrace na GoSMS.cz
Pro posílání sms z aplikace je potřeba provést registraci na http://www.gosms.cz/ . Registraci provedete po kliknutí na "Vstup do samoobsluhy".
Po úspěšné registraci zvolte Používám API.
2. Nastavení GoSMS.cz
V nabídce API zvolte nabídku API, kde naleznete údaje, které je třeba vložit do nastavení GoSMS.cz v aplikaci Domsys:
sekce Přístupové údaje k API - Klient ID a Klient Secret
sekce Dostupné kanály a jejich ID - hodnota ze sloupce ID
Výše uvedené údaje vyplňte v modulu Správce->Nastavení->Obecné->GoSMS.cz
3. Nastavení doručenek
Aby bylo možné v aplikaci Domsys evidovat aktuální stav doručení SMS, je potřeba k účtu na GoSMS.cz nastavit Webhook.
Po přihlášení do samoobsluhy použijte nabídku API a zvolte Webhooky (1), po kliknutí na Vytvořit webhook (2) vyplňte tuto URL adresu (3) určenou pro doručenky:
URL adresa webhooku: https://api.domsys.eu/webhook/delivered
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tato funkce Vám umožní jednoduše zasílat zprávy formou SMS.
Zasílanou zprávu můžete vložit pomocí šablon, které vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Textové šablony.
Příjemce vybíráte jako vlastníky/nájemce a osoby/subjekty evidované v adresáři - jejich kontakty se převezmou z adresáře a z jejich nastavení. Příjemcem může být také subjekt či osoba evidovaná v adresáři, který je v modulu Správce. Začněte vypisovat jméno či název a aplikace napoví evidované kontakty.
Posílání SMS z ikony tří teček a výběr příjemců:
když jste v modulu Nemovitost / TZB - v aktuálně vybrané nemovitosti můžete do příjemce zadat jméno vlastníka/nájemce či osob z vybrané nemovitosti. Příjemcem může být také subjekt či osoba evidovaná v adresáři v modulu Správce.
když jste v modulu Správce / Helpdesk - v aktuálně vybraném správci můžete do příjemce zadat jména vlastníků/nájemců a osob evidovaných ve spravovaných nemovitostech. Příjemcem může být také subjekt či osoba evidovaná v adresáři v modulu Správce.
když jste v modulu CRM - v aktuálně vybraném zákazníkovi můžete do příjemce zadat jména vlastníků/nájemců a osob evidovaných v nemovitostech přiřazených vybranému zákazníkovi. Příjemcem může být také subjekt či osoba evidovaná v adresáři v modulu Správce.
Chcete-li zaslat SMS hromadně skupinám vlastníků/nájemců, použijte ve spravované nemovitosti nabídku Komunikace->Nová zpráva->Nová SMS, kde můžete zadat název skupiny (lze vytořit v Nemovitost->Uspořádní), štítku (chcete-li zaslat např. zprávu všem vlastníkům/nájemcům, zadejte do příjemce Celá nemovitost). Viz. návod níže.
Příjemce vybíráte jako vlastníky/nájemce - jejich kontakty se převezmou z adresáře a z jejich nastavení - obdobně jako když zasíláte hromadný e-mail.
V modulu Nemovitost-Komunikace můžete jako příjemce zadat např. jako číslo jednotky, jméno vlastníka či nájemce, název skupiny (lze vytvořit v Nemovitost->Jednotky->Uspořádání), štítku. Chcete-li zaslat zprávu všem vlastníkům/nájemcům, zadejte Celá nemovitost.
V modulu CRM či modulu Správce - Komunikace příjemce vybíráte jako konkrétní nemovitost nebo Celý zákazník či Celý správce.
V Seznamu příjemců jsou příjemci a jejich kontakty jsou automaticky vypsáni dle nastavení v adresáři a v návaznosti na zadaný údaj v Příjemci.
Zasílanou zprávu můžete vložit pomocí šablon, které vytvoříte v modulu Správce->Nastavení->Textové šablony.